Ανακοίνωση για την έκδοση τιμολογίου

Βάσει του 'ΠΟΛ 1150' άρθρο 39Α, οι παραγγελίες με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ με αποστολή στον χώρο σας ή για παραλαβή από το κατάστημα μας, θα πρέπει προηγουμένως να επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά, προκειμένου να διασταυρωθεί ότι δικαιούστε την έκπτωση ΦΠΑ. Για τις αγορές με τιμολόγιο, θα πρέπει να αποστείλετε στο contact@thinkd.gr την προσωποποιημένη πληροφόρηση τυπωμένη από το TAXIS με ημερομηνία έκδοσης τιμολογίου και φωτοτυπία ταυτότητας από τον νόμιμο εκπρόσωπο για τον σχετικό έλεγχο. Θέλουμε να σας υπογραμμίσουμε ότι,ότι στα προιόντα που είναι σε απόθεμα, ο έλεγχος θα διεκπεραιώνεται εντός 1 - 3 εργάσιμων ημερών και η αποστολή των προϊόντων σας εντός 24 - 48 ωρών.

Εγγύηση - DOA (Dead on Arrival)

Εγγύηση - DOA (Dead on Arrival)

Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».

Ακολουθήστε μας στο Facebook